• Op werkdagen voor 16:30 besteld, dezelfde dag verstuurd
  • Gratis verzending vanaf €100 (ex. btw) (nl)
  • Hoge staffelkortingen
Klantenservice
+31 (0) 318 - 550333
95% van 100
9.5 / 10
Toon alle 6745 reviews
Zoeken
Voor 16:30 besteld, dezelfde dag verstuurd
Gratis verzending vanaf €100
Hoge staffelkortingen

Retourneren en service

Ben je niet tevreden over je bestelling? Of wil je om een andere reden wat retourneren? Hieronder lees je hoe dit werkt en welke voorwaarden van toepassing zijn.
 

Zo meld je een retour aan

Het aanmelden en retourneren van je bestellinggaat in een paar eenvoudige stappen:

  1. Lees de retourvoorwaarden hieronder door.
  2. Meld je retour aan door een mail te sturen naar retour@viv.nl. Vermeld hierbij je ordernummer.
  3. Na aanmelding en beoordeling van de retouraanvraag ontvang je van ons een retournummer
  4. Download het retourformulier onderaan deze pagina, print het uit en vul het volledig in. Vermeld het retournummer en de artikelnummer(s) van de producten die je terugstuurt
  5. Stuur de retourzending op naar ons adres t.a.v. afdeling retouren. Zorg ervoor dat je altijd met een track and trace code verstuurt.

Let op: zonder voorafgaande aanmelding en een retournummer kan de verwerking van je retour vertraging oplopen of zelfs onmogelijk zijn. Volg daarom altijd bovenstaande stappen. 

Retouren worden na ontvangst binnen 14 dagen gecontroleerd, verwerkt en gecrediteerd. 

Download hier je retourformulier (PDF).

Retouradres:
Wageningselaan 98
3903 LA Veenendaal
Nederland
T.A.V. Retouren

 

Retourneren voor particulieren

Als particulier heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren (herroepingsrecht). Wil je een product terugsturen en is de aankoopdatum langer geleden? Neem dan contact met ons op; we denken graag met je mee.

  • Retourkosten:

    • Is er een fout van onze kant gemaakt? Dan nemen wij de retourkosten voor onze rekening.

    • Heb je zelf een verkeerd product besteld of wil je om een andere reden retourneren? Dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Belangrijk: Gebruik altijd een Track & Trace-code. Zo is de zending voor beide partijen te volgen en aantoonbaar afgeleverd.

Retourneren voor bedrijven

Heb je een zakelijke bestelling geplaatst en wil je deze retourneren? Voor bedrijven geldt het wettelijke herroepingsrecht niet. Toch is retourneren in veel gevallen mogelijk.

  • Wanneer wij een verkeerd product hebben geleverd, zorgen we voor vervanging of een andere passende oplossing.

  • Heb je zelf een verkeerd product besteld of is de bestelling om een andere reden niet bruikbaar? Meld dan je retour aan via het stappenplan hierboven en vermeld de reden van retour. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst. Wij beoordelen vervolgens je verzoek. We behouden ons het recht voor om een retourverzoek te weigeren.

  • Retourkosten:

    • Is de fout aan onze kant? Dan betalen wij de retourkosten.

    • Wil je retourneren vanwege een eigen fout of andere reden? Dan zijn de kosten voor eigen rekening.

Belangrijk: Stuur je iets retour? Gebruik altijd een Track & Trace-code. Zo hebben zowel jij als wij inzicht in de status van de zending.