Black Friday! Gebruik code BF2024 voor 5% korting op je winkelwagen. Meer informatie. 

  • Op werkdagen voor 16:30 besteld, dezelfde dag verstuurd
  • Gratis verzending vanaf €100 (ex. btw) (nl)
  • Hoge staffelkortingen
Klantenservice
+31 (0) 318 - 550333
95% van 100
9.5 / 10
Toon alle 6745 reviews
Zoeken
Voor 16:30 besteld, dezelfde dag verstuurd
Gratis verzending vanaf €100
Hoge staffelkortingen

Retourneren en service

Ben je onverhoopt niet tevreden over je bestelling? Of wil je om een andere reden je bestelling retourneren? Lees hieronder de retourvoorwaarden en de te nemen stappen. 

Het (aamelden van) retouren kan in enkele simpele stappen:

  1. Lees de retourvoorwaarden hieronder door.
  2. Meld je retour aan door een mail te sturen naar retour@viv.nl. Vermeld hierbij je ordernummer.
  3. Na aanmelding en beoordeling van de retouraanvraag ontvang je van ons een retournummer
  4. Download het retourformulier onderaan deze pagina en druk hem af. Vul het formulier volledig in, dus met retournummer en artikelnummer(s) die geretourneerd gaan worden.
  5. Voeg het retourformulier bij de retourzending.
  6. Stuur de retourzending terug naar ons adres t.a.v. afdeling retouren. Zorg dat je altijd met een Track and Trace verstuurt. 

Als je de retour niet van tevoren aanmeldt en het retournummer niet vermeldt, en verder niets bij de retourzending vermeldt, dan kan het lastig of onmogelijk zijn om de retour te verwerken. Volg daarom altijd bovenstaande stappen als je iets retourneert. 

Retouren worden na ontvangst binnen 14 dagen gecontroleerd, verwerkt en gecrediteerd. 

Download hier je retourformulier (PDF).

Retouradres:
Wageningselaan 98
3903 LA Veenendaal
Nederland
T.A.V. Retouren

 

Retourneren voor particulieren

Als particulier heb je veertien dagen de tijd om zonder opgaaf van reden de overeenkomst ongedaan te maken middels het herroepingsrecht. Deze termijn verstrijkt veertien dagen na ontvangst van de goederen. Heb je wat besteld, en wil je het terugsturen? Maar dateert de bestelling al van wat langer geleden? Neem dan contact met ons op. In veel gevallen zijn we bereid om mee te denken.

De kosten voor het retourneren komen, als er een fout door ons is gemaakt, uiteraard voor onze rekening. Als je (per ongeluk) zelf het verkeerde hebt besteld en wilt retourneren, dien je deze kosten zelf te betalen. 

Let op: stuur je iets retour? Zorg dan altijd voor een Track and Trace. Zo is voor zowel jou als ons inzichtelijk en aantoonbaar dat de zending bij ons afgeleverd is.

Retourneren voor bedrijven

Heb je een zakelijke bestelling geplaatst? En wil je je bestelling terugsturen? Bij zakelijke bestelling geldt het herroepingsrecht niet. Toch is het in veel gevallen wel mogelijk om je bestelling terug te sturen. Wanneer wij een verkeerd product geleverd hebben, dan zorgen we dat deze vervangen wordt, of dat je op andere wijze gecompenseerd wordt. Heb je een verkeerd product besteld? Of is de bestelling anderzijds niet bruikbaar? Meld dan je retour aan via het stappenplan hierboven, en vermeld de reden van retour. Je hebt hiervoor 14 dagen de tijd na ontvangst. Wij zullen je retourverzoek dan beoordelen. We behouden ons het recht voor om een zakelijk retourverzoek niet in te willigen.

De kosten voor het retourneren komen, als er een fout door ons is gemaakt, uiteraard voor onze rekening. Als je (per ongeluk) zelf het verkeerde hebt besteld, of je wilt het om een andere reden terugsturen, dan dien je deze kosten zelf te betalen.

Let op: stuur je iets retour? Zorg dan altijd voor een Track and Trace. Zo is voor zowel jou als ons inzichtelijk en aantoonbaar dat de zending bij ons afgeleverd is.