• Voor 16:30 besteld, dezelfde dag verstuurd
  • Gratis verzending vanaf €100 (ex. btw)
  • Hoge staffelkortingen
  • Hoge klanttevredenheid

Retourneren en service

Ben je onverhoopt niet tevreden over je bestelling? Of wil je om een andere reden je bestelling retourneren? Dat is uiteraard mogelijk. Lees deze pagina door zodat het retourproces zo soepel mogelijk verloopt.

Het retourneren kan in een paar simpele stappen:

  1. Meld je retour aan door een mail te sturen naar retour@viv.nl. Vermeld hierbij je ordernummer.
  2. Na aanmelding van de retour ontvang je van ons een retournummer
  3. Vul het meegeleverde retourformulier volledig in, dus met retournummer en artikelnummer(s) die geretourneerd worden. Formulier kwijt? Downloaden kan via onderstaande link.
  4. Voeg het retourformulier bij de retourzending.

Als je de retour niet van tevoren aanmeldt en het retournummer niet vermeldt, dan kunnen we de retourzending helaas niet in behandeling nemen. Via onderstaande link kun je het retourformulier downloaden als deze kwijtgeraakt is.

Retouren worden na ontvangst binnen 14 dagen gecontroleerd, verwerkt en gecrediteerd. 

Download hier je retourformulier (PDF).

Retouradres:
Wageningselaan 98
3903 LA Veenendaal
Nederland

Retourneren voor bedrijven

Heb je zakelijk bij ons besteld maar heb je perongeluk het verkeerde besteld of ben je niet tevreden? Dan kun je het product terugsturen en je geld terug krijgen. Als er een foutief product is geleverd of een product met productiefouten, dan nemen wij de retourneringskosten voor onze rekening. Als je per ongeluk het verkeerde besteld hebt, of als je anderzijds niet tevreden bent, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.

De kosten voor het retourneren komen, als er een fout door ons is gemaakt, uiteraard voor onze rekening. Als je (per ongeluk) zelf het verkeerde hebt besteld en wilt retourneren, dien je deze kosten zelf te betalen.

Let op: stuur je iets retour? Zorg dan altijd voor een Track and Trace. Zo is voor zowel jou als ons inzichtelijk dat het bij ons afgeleverd is.

Retourneren voor particulieren

Als particulier heb je veertien dagen de tijd om zonder opgaaf van reden de overeenkomst ongedaan te maken (het herroepingsrecht). Deze termijn verstrijkt veertien dagen na ontvangst van de goederen.

De kosten voor het retourneren komen, als er een fout door ons is gemaakt, uiteraard voor onze rekening. Als je (per ongeluk) zelf het verkeerde hebt besteld en wilt retourneren, dien je deze kosten zelf te betalen.

Let op: stuur je iets retour? Zorg dan altijd voor een Track and Trace. Zo is voor zowel jou als ons inzichtelijk dat het bij ons afgeleverd is.