Veelgestelde vragen
Op deze pagina vind je een overzicht met veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Bestellen en betalen
Bestellen gaat gemakkelijk en snel via onze webshop. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelwagen. Ga vervolgens naar de checkout en vul je gegevens in. Kies de gewenste betaalmethode en plaats de bestelling.
Het is ook mogelijk om als particulier bij ons te bestellen. Je kunt eenvoudig online bestellen en je bestelling afrekenen met iDeal, PayPal, creditcard of vooruitbetaling via bankoverschrijving.
Het is niet nodig om een account aan te maken om te bestellen. Je kunt ook als gast bestellen. Bestellen via een account is wel makkelijker en sneller. Ben je van plan om in de toekomst vaker te bestellen? Dan adviseren we om een account aan te maken.
We bieden een breed scala aan betaalopties. Je kunt afrekenen via iDeal, PayPal, creditcard of een bankoverschrijving. Belgische klanten kunnen afrekenen via Bancontact of Mistercash.
Voor zakelijke klanten bieden we de mogelijkheid om op rekening te bestellen. Dit kan bij orders vanaf 100 euro ex. btw.
Voor zakelijke klanten bieden we de mogelijkheid om op rekening te bestellen. Dit kan bij orders vanaf 100 euro ex. btw, onder voorwaarde van een positieve kredietcheck o.b.v. je kvk nummer. Om op rekening te bestellen, dien je voordat je bestelt een account aan te maken. Vervolgens kun je de bestelling plaatsen en doen wij de check. Als het akkoord is gaan we over tot levering. Is het onverhoopt niet akkoord, dan nemen we contact met je op.
Of dit nog mogelijk is, is afhankelijk van wanneer je besteld hebt. Zodra je bestelling ingepakt en verzendklaar gemaakt is, is wijzigen of annuleren niet meer mogelijk. Wil je iets wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op nadat je besteld hebt.
Of dit nog mogelijk is, is afhankelijk van wanneer je besteld hebt. Is je bestelling reeds ingepakt en verzendklaar gemaakt? Dan is het vaak niet meer mogelijk om er nog wat aan toe te voegen. Neem contact met ons op voor de exacte status. Dan kijken we of dit nog mogelijk is.
Facturen worden altijd automatisch verstuurd via ons webshopsysteem. Heb je deze niet ontvangen? Check dan de ongewenst map. Als je een eigen klantaccount hebt, is het altijd mogelijk om je factuur te downloaden. Log in en ga naar mijn account. Vervolgens ga je naar 'Mijn bestellingen'. Klik bij de desbetreffende bestelling op Bestelling bekijken. Vervolgens zie je een tabje met Factuur. Klik hierop en klik op 'Print invoice PDF'. Vervolgens kun je de factuur downloaden. Geen account? En toch op zoek naar de factuur? Neem dan contact met ons op. We kunnen hem altijd nasturen.
Verzending en levering
Je kunt er vanuit gaan dat je bestelling snel geleverd wordt. Doorgaans al binnen 24 uur. Bestel je op werkdagen voor 16:30? Dan wordt je bestelling vaak dezelfde dag nog verstuurd, en de volgende dag geleverd. Grote bestellingen (die op een of meerdere pallets geleverd moeten worden) worden meestal dezelfde dag verstuurd mits voor 16:00 besteld. Bekijk voor meer informatie onze pagina over de levertijden.
Wij rekenen géén verzendkosten bij orders vanaf 100 euro ex. btw voor leveringen binnen Nederland. Plaats je een kleinere bestelling? Dan zijn de verzendkosten 6,95 exclusief btw (8,41 inclusief btw). Naar België bieden we geen gratis verzending aan.
Wil je (alvast) bestellen en het op een later moment geleverd krijgen? Dat is mogelijk. Je kunt via de checkout bestellen en in het notitieveld aangeven dat je het op een latere datum geleverd wilt krijgen. Wij houden er dan rekening mee door het later te versturen.
Wij verzenden ook naar België. Als Belgisch bedrijf of Belgische particulier kun je dus ook bij ons bestellen.
Het is mogelijk om je bestelling af te halen. Je kunt online bestellen en voor afhalen kiezen. Dan staat de bestelling al klaar als je het af komt halen. Wel zo makkelijk. Afhalen kan op werkdagen tussen 08:00 en 12:00 en 13:00 en 17:00. Afhaaladres is Wageningselaan 98 in Veenendaal.
Hoe je bestelling verpakt en verzonden wordt, is afhankelijk van wat je precies bestelt. Kleine bestellingen worden geleverd door DPD. Grote bestellingen worden geleverd op een (mini)pallet door onze pallettransporteur.
Ongeacht hoe het verstuurd wordt, ontvang je een Track and Trace. Dit geldt zowel voor pakketten via DPD als voor pallets via onze pallettransporteur.
Het kan gebeuren dat je zending vertraging oploopt. Bijvoorbeeld door problemen bij de pakketbezorger of bij onze pallettransporteur. Je wordt hierover op de hoogte gehouden via de Track and Trace. Heb je vragen over je zending? Neem dan contact met ons op. Dan zoeken wij het uit.
Maatwerk & offertes
Alle verpakkingsmaterialen die wij leveren, kunnen we bedrukken en/of op maat maken. Afhankelijk van jouw wensen gaan we op zoek naar de meest geschikte en voor jou meest voordelige oplossing.
Hier is geen eenduidig antwoord op te geven. Dit verschilt per type verpakking, en is ook afhankelijk van wat precies jouw wensen zijn. We vertellen je graag meer over de mogelijkheden, dus neem bij vragen contact met ons op.
Ben je een grote afnemer zoals een grote webshop of een fulfilmentpartij? Dan kun je contact met ons opnemen voor een scherpe offerte. Wanneer je meerdere volle pallets aan verpakkingsmaterialen bij ons bestelt, kunnen we je extra korting geven.
Dit is afhankelijk van de aanvraag. Gaat het om iets relatief simpels? Dan ontvang je de offerte vaak binnen 24 uur. Gaat het om een grote, uitgebreide aanvraag met specifieke wensen? Dan kan het wat langer duren. Over het algemeen duurt het nooit langer dan een dag of drie.
We helpen je graag bij het kiezen van de juiste verpakking. Heb je vragen? Stel ze dan gerust.
Wij hebben meerdere accountmanagers in dienst. Indien gewenst, plannen we een afspraak voor je in met een van onze accountmanagers. Ze komen graag bij je langs om persoonlijk kennis te maken, en om te kijken of er een kostenbesparing te realiseren valt in jouw inpakproces. Neem hiervoor contact met ons op.
In speciale gevallen kunnen we verpakkingsmaterialen voor je op voorraad houden en uitleveren op het moment dat je het wenst. Neem hiervoor contact met ons op. We vertellen je dan meer over de mogelijkheden.
Retourneren en klachten
In veel gevallen is het mogelijk om je bestelling te retourneren. Particulieren kunnen zich beroepen op het herroepingsrecht. Die hebben vanaf moment van afleveren 14 dagen de tijd om zonder opgaaf van reden de bestelling te annuleren. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening. Het herroepingsrecht geldt niet voor bedrijven. Maar in veel gevallen is het wel mogelijk om de bestelling te retourneren. Bekijk voor meer informatie onze pagina over retouren.
Alle bestellingen worden zorgvuldig verpakt. Mocht het zijn dat je een verkeerd of beschadigd product ontvangen hebt, neem dan contact met ons op. Dan zorgen we ervoor dat het opgelost wordt.
Retouren worden over het algemeen binnen 14 dagen verwerkt. Heb je geretourneerd en heb je een vraag over de status hiervan? Neem dan contact met ons op.
Ben je (om wat voor een reden dan ook) niet tevreden over je bestelling of over de levering? Of wil je iets anders melden? Neem dan contact met ons op.
Productinformatie
Het bepalen van het juiste formaat verpakking is erg makkelijk. Meet simpelweg het product op dat je in de doos wilt stoppen. Meet de lengte, breedte en hoogte. Tel hier dan nog (minimaal) een centimeter bij op in alle dimensies. Je wilt het product namelijk ook nog gemakkelijk in en uit de doos kunnen halen.
Vervolgens heb je de lengte, breedte en hoogte en kun je op de webshop op zoek gaan naar de verpakking die hierbij het meest in de buurt komt. De genoemde maten zijn vrijwel zonder uitzondering de binnenmaten. Dat is makkelijk voor het bepalen van het juiste doosformaat.
Bij ieder product vind je op onze webshop een voorraadindicatie. De voorraad is (zo goed als) real time, dus je grijpt haast nooit mis. Als een product niet voorradig is, is de winkelwagenknop niet zichtbaar en kun je deze dus niet bestellen. Sommige producten hebben een levertijd van X aantal dagen. Dit zijn producten die wel bestelbaar zijn, maar die wij niet zelf op voorraad hebben. Deze liggen bij onze leverancier en zetten wij in bestelling zodra we een bestelling voor deze producten binnen krijgen.
Voor bedrijven bieden we de mogelijkheid om gratis samples te versturen. Zo kun je de kwaliteit en het formaat van de verpakking eerst beoordelen voordat je bestelt. Wel zo makkelijk.
Wij kunnen vrijwel alles leveren. Als we het standaard niet hebben liggen, kunnen we het voor je maken. Dit geldt voor vrijwel alles dat met verpakkingsmateriaal te maken heeft. Heb je hier vragen over? Neem dan contact met ons op.
Over ons en contact
Je kunt contact met ons opnemen door naar onze contactpagina te gaan. We zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00. Tevens vind je onze contactgegevens onderaan deze pagina.
Wij zijn op werkdagen geopend van 08:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00.
Wij hebben géén fysieke winkel. Wij zijn een groothandel met een magazijn. Het is wel mogelijk om je bestelling bij ons af te halen.