0
U heeft geen producten in uw winkelwagen.

0

 
×

Maak een account aan

Persoonlijke gegevens

Login gegevens

of login als u al een account heeft

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
U dient de voorwaarden te accepteren.
Email or Password is wrong!

Veelgestelde vragen

ADVIES

Ik weet niet precies welke verpakking geschikt is. Kunnen jullie mij adviseren?

Ja zeker. Onze verpakkingsspecialisten hebben jarenlange ervaring en helpen u graag bij het vinden van de juiste verpakking. U kunt eenvoudig uw vraag stellen via de chatfunctie, maar als u liever een mailtje stuurt of telefonisch contact hebt, is dat uiteraard ook mogelijk. U kunt uw mail sturen naar info@viv.nl. Telefonisch zijn wij op werkdagen van 08:00-12:00 uur en van 13:00 -17:00 uur bereikbaar op 0318-550333.

Kan ik een afspraak maken met een van jullie vertegenwoordigers?

Ons team van vertegenwoordigers staat u graag te woord. Indien gewenst, plannen wij een afspraak met één van onze vertegenwoordigers voor u in. Zo kunnen wij samen met u kijken waar we in uw logistieke proces kostenbesparing kunnen realiseren. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar van 08:00 – 12:00 uur en 13:00 – 17:00 uur op 0318-550333.

Kan ik langskomen op locatie om jullie assortiment te bekijken?

Ja zeker. Als u langs wilt komen, neem dan even contact met ons op. Dan maken we een afspraak en zorgen we dat de koffie klaar staat!

VERZENDING EN LEVERTIJD

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Indien u op werkdagen voor 16:00 uur bestelt, ontvangt u de volgende dag uw bestelling. Pakketpost kan ook op zaterdag geleverd worden. Als u hier gebruik van wilt maken kunt u dit aangeven in de checkout of contact met ons opnemen per chat, telefoon of e-mail.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen met een orderwaarde tot €100 (exclusief BTW) vragen wij een kleine bijdrage in de transportkosten van €6,95. Boven de €100 (exclusief btw) profiteert u van gratis verzending.

Hanteren jullie een minimum orderbedrag?

Nee, wij hanteren geen minimum orderbedrag. Zowel voor kleine als (zeer) grote bestellingen kunt u bij ons terecht.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Als u ervoor kiest om een account aan te maken tijdens het bestellen, kunt u de voortgang van uw bestelling volgen via uw account op onze website. Daarnaast ontvangt u een Track & Trace code zodra uw pakket is aangekomen bij onze transporteur.

Kan ik een andere afleverdatum kiezen?

Wenst u op een later moment uw bestelling te ontvangen, dan vragen wij u dit direct na uw bestelling (bij voorkeur telefonisch) door te geven in verband met de verwerking. Wij zijn van 08:00 – 12:00 uur en van 13:00 – 17:00 uur bereikbaar op 0318-550333. Buiten kantoortijden kunt u ons mailen op info@viv.nl.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat is mogelijk. U kunt uw bestelling in de meeste gevallen dezelfde dag nog afhalen. Ons afhaaladres is Electronenstraat 9 in Veenendaal.

Leveren jullie ook in België?

Ja, wij leveren ook in België. Ook voor klanten uit België geldt 'Voor 16:00 besteld? Morgen in huis!'.

SERVICE

Bieden jullie de mogelijkheid tot het houden van klant specifieke voorraad?

In speciale gevallen kunnen we verpakkingsmaterialen voor u op voorraad houden en uitleveren op het moment dat u het wenst. Neem voor de voorwaarden contact op met onze verkoopafdeling.

Op werkdagen kunt u ons van 08:00 uur – 12:00 uur en van 13:00 – 17:00 uur zowel telefonisch als per chat bereiken. Telefonisch zijn wij bereikbaar op 0318-550333. Buiten kantoortijden kunt u ons uiteraard ook mailen op info@viv.nl.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na betaling?

Als u zojuist besteld en betaald heeft, kunt u de bestelling nog wijzigen. In dat geval vragen wij u om z.s.m. (telefonisch) contact op te nemen via 0318-550333 (bereikbaar op werkdagen van 08:00-12:00 uur en van 13:00-17:00 uur). Onze medewerkers kunnen dan uw bestelling aanpassen. Buiten kantoortijd kunt u uiteraard altijd mailen naar info@viv.nl.

Hoe en wanneer kan ik jullie bereiken?

Op werkdagen kunt u ons van 08:00 uur – 12:00 uur en van 13:00 – 17:00 uur zowel telefonisch als per chat of mail bereiken. Telefonisch zijn wij bereikbaar op 0318-550333. Buiten kantoortijden kunt u ons uiteraard ook mailen op info@viv.nl.

Ik ben niet tevreden met het geleverde product, wat kan ik doen?

Als het product niet deugdelijk is en productiefouten heeft, kunt u deze uiteraard kosteloos retourneren. U kunt vervolgens kiezen voor het terug krijgen van uw geld of voor een vervangend product.

Ik heb per ongeluk het verkeerde product besteld, wat kan ik doen?

Als u het verkeerde product heeft bestelt, kunt u deze uiteraard terugsturen. De retourkosten komen wel voor uw rekening. Als wij een verkeerd product geleverd hebben, kunt u deze kosteloos terugsturen en zorgen wij voor de juiste vervanging.

Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar op 0318-550333 tussen 08:00 – 12:00 uur en 13:00 – 17:00 uur. U kunt ons mailen op info@viv.nl.

Kan ik ook als particulier bestellen?

Particulieren zijn bij ons net zo belangrijk als zakelijke klanten. U kunt dus als particulier ook gewoon bij ons bestellen.

Heb ik een account nodig om bij jullie te bestellen?

Om een bestelling te plaatsen bent u bij ons niet verplicht tot het aanmaken van een account. U bestelt dus gemakkelijk online zonder poespas. Wilt u wel een account aanmaken? Dat is uiteraard ook mogelijk. Hiermee kunt u het bestelproces sneller doorlopen, uw orderhistorie bekijken en meerdere verzendadressen opslaan.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Als wij een verkeerd product hebben geleverd of de producten zijn beschadigd, dan nemen wij uiteraard de kosten voor het retourneren voor onze rekening. Als u wilt ruilen omdat u iets verkeerd besteld heeft, dient u de kosten zelf te betalen.

Productvragen

Zijn de producten op voorraad?

Als de producten zichtbaar zijn op de webshop, zijn ze ruim voorradig en dus direct binnen 24 uur leverbaar.

Kan ik een sample krijgen voordat ik bestel?

In de meeste gevallen kunnen wij u van tevoren een sample opsturen, zodat u zeker weet of het de juiste verpakking is voor u. Neem hiervoor contact met ons op!

Kunnen jullie producten op maat maken en/of bedrukken?

Ja zeker. Wij kunnen vrijwel ieder product op maat maken en/of voorzien van een prachtige bedrukking. Neem hiervoor contact met ons op, dan gaan we samen naar de mogelijkheden kijken.

Ik ben op zoek naar verpakkingsmateriaal wat ik niet in jullie webshop zie staan. Kunnen jullie dit leveren?

Ja zeker. Op het gebied van verpakkingsmateriaal kunnen wij (bijna) alles leveren. Daarnaast zijn wij altijd op zoek naar uitbreidingsmogelijkheden voor ons assortiment, dus schroom niet om contact met ons op te nemen.

BETAALMOGELIJKHEDEN

Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?

U kunt bij ons gemakkelijk betalen met iDeal, PayPal, Mastercard, Visa, Maestro en American Express. Daarnaast bieden wij uitsluitend voor zakelijke klanten de mogelijkheid om per factuur te betalen.

Kan ik achteraf betalen per factuur?

Wij bieden zakelijke klanten de mogelijkheid om achteraf per factuur te betalen. Hiervoor dient uw bedrijf wel kredietwaardig zijn. Nadat u de order geplaatst heeft, controleren wij aan de hand van uw KVK-nummer of u kredietwaardig bent. Dit doen wij via onze kredietverzekeringsmaatschappij.

Bent u kredietwaardig, dan gaan wij over tot levering. Bent u onverhoopt niet kredietwaardig, dan dient u (in ieder geval de eerste keer) vooruit te betalen.