• Voor 16:30 besteld, dezelfde werkdag verstuurd
  • Gratis verzending vanaf €100 (ex. btw) (NL)
  • Hoge staffelkortingen
  • Achteraf betalen (b2b)

Veelgestelde vragen

Op deze pagina zie je een overzicht met enkele van de meestgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen, of wil je meer weten over een bepaald onderwerp? Twijfel dan niet en neem gerust contact met ons op! We helpen je graag.

ADVIES

Ik weet niet precies welke verpakking geschikt is. Kunnen jullie mij adviseren?

Ja zeker. Onze verpakkingsspecialisten hebben jarenlange ervaring en helpen je graag bij het vinden van de juiste verpakking of het juiste formaat. Je kunt eenvoudig uw vraag stellen via de chatfunctie, maar als je liever een mailtje stuurt of telefonisch contact hebt, is dat uiteraard ook mogelijk. Je kunt je mail sturen naar webshop@viv.nl. Telefonisch zijn wij op werkdagen van 08:00-12:00 uur en van 13:00 -17:00 uur bereikbaar op 0318-550333.

 

Kan ik een afspraak maken met een van jullie vertegenwoordigers?

Ons team van vertegenwoordigers staat je graag te woord. Indien gewenst, plannen wij een afspraak met één van onze vertegenwoordigers voor je in. Ze komen graag bij je langs om eens kennis te maken en om te kijken of er een kostenbesparing te realiseren valt. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar van 08:00 – 12:00 uur en 13:00 – 17:00 uur op 0318-550333.

 

Kan ik langskomen op locatie om jullie assortiment te bekijken?

Ja zeker. Als je langs wilt komen, neem dan even contact met ons op. Dan maken we een afspraak en zorgen we dat de koffie klaar staat!

 

VERZENDING EN LEVERTIJD

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Is je bestelling op werkdagen voor 16:30 geplaatst? Dan wordt deze (mits alle producten voorradig zijn, dit is zichtbaar op de desbetreffende productpagina's) dezelfde dag verstuurd. In principe wordt het dan de volgende (werk)dag geleverd. Pakketvracht wordt ook op zaterdag geleverd, palletzendingen niet.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen met een orderwaarde tot €100 (exclusief BTW) vragen wij een kleine bijdrage in de transportkosten van €6,95 (exclusief btw). Boven de €100 (exclusief btw) profiteer je van gratis verzending.

 

Hanteren jullie een minimum orderbedrag?

Nee, wij hanteren geen minimum orderbedrag. Zowel voor kleine als (zeer) grote bestellingen kun je bij ons terecht.

 

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Als je ervoor kiest om een account aan te maken tijdens het bestellen, kun je de voortgang van je bestelling volgen via jouw account op onze website middels statusupdates. Daarnaast ontvang je een Track & Trace code zodra jouw pakket is aangekomen bij onze transporteur. Heb je geen Track & Trace ontvangen? Dan wordt je bestelling waarschijnlijk verstuurd via onze reguliere transporteur. Je kunt op www.mijnbezorgtijd.nl, aan de hand van je postcode en huisnummer, zien hoe laat de palletzending ongeveer geleverd wordt. De eerstvolgende werkdag na je bestelling kun je hier 's ochtends op kijken.

 

Kan ik een andere afleverdatum kiezen?

Alvast bestellen en pas op een later moment ontvangen? Dat is uiteraard ook mogelijk. In de checkout kun je onder het kopje 'Verzending' kiezen voor 'Ik wil een afleverdatum selecteren'. Vervolgens opent er een kalender waar je de datum kan kiezen die je het beste uitkomt. Eventueel kan er ook een opmerking bijgevoegd worden. Let op: opmerkingen met bijvoorbeeld 'Graag leveren voor 12:00' kunnen we helaas niet honoreren. Meer informatie? neem contact met ons op: wij zijn van 08:00 – 12:00 uur en van 13:00 – 17:00 uur bereikbaar op 0318-550333. Buiten kantoortijden kunt u ons mailen op webshop@viv.nl.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Je bestelling kun je uiteraard ook af komen halen. Bestel je op werkdagen, dan staat je bestelling (mits de producten voorradig zijn (dit kun je zien op de desbetreffende productpagina's)) binnen één uur klaar om afgehaald te worden. Afhalen kan op werkdagen van 08:00 tot en met 17:00, op de Electronenstraat 9 in Veenendaal.

 

Leveren jullie ook in België?

Ja, wij leveren ook in België. Levertijden kunnen wel iets langer zijn dan in Nederland. Houd rekening met één werkdag extra.

SERVICE

Ik ben de factuur kwijt van mijn bestelling. Kan ik deze downloaden?

Als je voor of tijdens het bestellen een account aangemaakt hebt, is dat mogelijk. Om facturen van (oude) bestellingen in te kunnen zien of te downloaden, dien je de volgende stappen te nemen:

  1. Log in op je account
  2. Ga naar 'Mijn account' via het icoontje rechtsboven. 
  3. Vervolgens zie je in de linkerkolom 'Bestellingen'. Ga hier naar toe.
  4. Hier zie je een overzicht van uw bestellingen. Zoek de desbetreffende bestelling, en klik op 'Bestelling bekijken'
  5. Je zit nu in de bestelling. Bovenaan zie je ''Over deze bestelling''. Standaard zit je in 'bestelgegevens'. Klik op het woord 'Facturen'.
  6. Scroll naar beneden en klik op 'factuur printen'. Vervolgens opent de factuur, welke je kunt opslaan of printen.

Kom je er niet uit? Of heb je geen account? Neem dan contact met ons op; dan helpen we je verder!

 

Bieden jullie de mogelijkheid tot het houden van klant specifieke voorraad?

In speciale gevallen kunnen we verpakkingsmaterialen voor je op voorraad houden en uitleveren op het moment dat je het wenst. Neem hiervoor contact op met onze verkoopafdeling.

Op werkdagen kun je ons van 08:00 uur – 12:00 uur en van 13:00 – 17:00 uur zowel telefonisch als per chat bereiken. Telefonisch zijn wij bereikbaar op 0318-550333. Buiten kantoortijden kun je ons uiteraard ook altijd mailen op webshop@viv.nl.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na betaling?

Zodra jouw bestelling geplaatst en betaald is, is het helaas niet meer mogelijk om deze nog te wijzigen. Wel kan het afleveradres bijvoorbeeld nog veranderd worden.

 

Kan ik nog wat toevoegen aan mijn bestelling?

Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het helaas niet meer mogelijk om hier nog iets aan toe te voegen. Het wordt namelijk direct verwerkt en ingepakt.

 

Hoe en wanneer kan ik jullie bereiken?

Op werkdagen kun je ons van 08:00 uur – 12:00 uur en van 13:00 – 17:00 uur zowel telefonisch als per chat of mail bereiken. Telefonisch zijn wij bereikbaar op 0318-550333. Buiten kantoortijden kun je ons uiteraard ook mailen op webshop@viv.nl.

 

Ik ben niet tevreden met het geleverde product, wat kan ik doen?

Als het product niet deugdelijk is en productiefouten heeft, kun je deze uiteraard kosteloos retourneren. Je kunt vervolgens kiezen voor het terug krijgen van uw geld of voor een vervangend product.

 

Ik heb per ongeluk het verkeerde product besteld, wat kan ik doen?

Als je het verkeerde product hebt bestelt, kun je deze uiteraard terugsturen. De retourkosten komen wel voor jouw rekening. Als wij een verkeerd product geleverd hebben, kun je deze kosteloos terugsturen en zorgen wij voor de juiste vervanging.

Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar op 0318-550333 tussen 08:00 – 12:00 uur en 13:00 – 17:00 uur. Je kunt ons ook altijd mailen op webshop@viv.nl.

 

Kan ik ook als particulier bestellen?

Particulieren zijn bij ons net zo belangrijk als zakelijke klanten. Je kunt dus als particulier ook gewoon bij ons bestellen.

 

Heb ik een account nodig om bij jullie te bestellen?

Om een bestelling te plaatsen ben je bij ons niet verplicht tot het aanmaken van een account. Je bestelt dus gemakkelijk online, zonder poespas. Wil je wel een account aanmaken? Dat is uiteraard ook mogelijk. Hiermee kun je het bestelproces sneller doorlopen, je orderhistorie bekijken en meerdere verzendadressen opslaan. Het is dus wel gemakkijk, maar niet verplicht!

 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Als wij een verkeerd product hebben geleverd of de producten zijn beschadigd, dan nemen wij uiteraard de kosten voor het retourneren voor onze rekening. Als je wilt ruilen of retourneren omdat je iets verkeerd besteld hebt, dan komen de retourkosten voor rekening van de koper.

 

Productvragen

Zijn de producten op voorraad?

In onze webwinkel werken we met een stoplichtsysteem. Hierin onderscheiden we de drie bekende lichten: groen, oranje en rood. Producten met het groene licht zijn voorradig, deze worden binnen 24 uur geleverd (mits op werkdagen besteld voor 16:00). Producten met oranje licht zijn leverbaar binnen 1-5 werkdagen. Producten met het rode licht zijn binnenkort weer leverbaar. Neem contact met ons op voor de actuele levertijden!

 

Kan ik een sample (proefverpakking) krijgen voordat ik bestel?

Voor bedrijven is het mogelijk om gratis een sample aan te vragen. Je kunt dit doen door te mailen naar webshop@viv.nl. Vermeld hierbij je naam, bedrijfsnaam, KVK nummer en adresgegevens. En uiteraard ook van welk product of welke producten je een sample wilt ontvangen.

Voor sommige producten is een sample aanvraag niet mogelijk. Dit geldt bijvoorbeeld voor grote dozen of producten die we niet zelf op voorraad hebben. Als dit het geval is, informeren we je hier over.

 

Kunnen jullie producten op maat maken en/of bedrukken?

Ja zeker. Wij kunnen vrijwel ieder product op maat maken en/of voorzien van een prachtige bedrukking. Neem hiervoor contact met ons op, dan gaan we samen naar de mogelijkheden kijken.

 

Ik ben op zoek naar verpakkingsmateriaal wat ik niet in jullie webshop zie staan. Kunnen jullie dit leveren?

Ja zeker. Op het gebied van verpakkingsmateriaal kunnen wij (bijna) alles leveren. Daarnaast zijn wij altijd op zoek naar uitbreidingsmogelijkheden voor ons assortiment, dus schroom niet om contact met ons op te nemen.

 

BETAALMOGELIJKHEDEN

Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?

Je kan bij ons gemakkelijk betalen met iDeal, PayPal, Mastercard, Visa en American Express. Daarnaast bieden wij uitsluitend voor zakelijke klanten de mogelijkheid om per factuur te betalen. De minimale orderwaarde hiervoor ligt op 100 euro exclusief btw.

 

Kan ik achteraf betalen per factuur?

Wij bieden zakelijke klanten de mogelijkheid om achteraf per factuur te betalen. Dit is mogelijk bij orders met een minimale orderwaarde van 100 euro (exclusief btw). Hiervoor dient je bedrijf wel kredietwaardig zijn. Nadat je de order geplaatst hebt, controleren wij aan de hand van uw KVK-nummer of je kredietwaardig bent. Dit doen wij via onze kredietverzekeringsmaatschappij.

Ben je kredietwaardig, dan gaan wij over tot levering. Ben je onverhoopt niet kredietwaardig, dan dien je vooruit te betalen.